Product: Carhistory Us Org Vehicle History Report Clear all filters (0 of 24 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Yesterday, I just searched for a free car report for my own car. I want to sell my car and I want to offer the report to the potential customers. Then I was directed to its website. I was attracted by free report but then I was told I should pay 1 dollar. Then I did....
Read more
Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
#1308521
Too good to be true. Was looking for info on my car-vin#. Site said only a dollar, yes $1!. Look at my bank statement and there is a charge for the $1 and another for $18.95. They tell me I signed up for 12 installments of $18.95. At no point was I made aware that I...
Read more
Anonymous
Cheated ByScumbags

Yes. These guys are a bunch of scumbags, whose only goal in life is to perform bait and switch. They did the same to me, authorized a CC transaction for $1, but say two from t...

2.2
Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
I didn't like
  • Website is miss leading
#1260000
Show

Carhistory Us Org - Agreed to $1, charged $1 plus $18.95

Same situation for me as the many complaints below. Charged me $18.95 fraudulently.
Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
#1200424
Site asked for $1.00 ..then charged $18.95 plus $1.00 to our credit card..ILLgive them what they asked for $1.00. But. Called credit card company .. told them the $18.95 was unauthorized .As I will the FTC ..
Read more
Anonymous
J.N.Lunt

I as well called my credit card co. they said could not do anything until it posts, just did the history yesterday. CC co. said see if Carhistory us org would delete charges. ...

Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
#1181980
The report is useless.They will charge you $18.95 extra. I don't know how they got .org in their name. We know our vehicle was involved in at least one accident with severe damage but report said none. All the report really gave was specs from manufacturer. I called...
Read more
Anonymous
Anonymous

They refunded my $18.95. Watching my cc account closely for unauthorized charges. So far, so good.

Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
I didn't like
  • Waiting for refund on money i didnt authorize on my debit card
  • Personal information requested
  • One dollar report is a lie run away fast
#1181381
Today I wanted to get a report and was not able to get it.while talking to a live agent they just disappeared. WTF. You can't trust ANYBODY anymore so I will be doing a charge back and NEVER do business with them again and will tell other to never do business with them...
Read more
Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
#1175400
I Needed a report for my current vehicle as I was looking to trade it in on a new one.I found the CarHistory website it said the report would be a dollar charge, that is a total lie. It appears they use a service called VinRecordsCheck.com and it is a dollar there or...
Read more
2.2
Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
#1161184
I searched for FREE CARFAX report and found this result for a $1 vin# report.After entering perhaps too much information about myself and the vehicle, I authorized the $1 charge to my brand new credit card. I then found the $1 charge and an additional $18.95 charge on...
Read more
KarmenJones
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative

Hello,We apologize for your experience using our website and products. If you would like to receive a refund for your purchases, please do not hesitate to contact us. You can ...

Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
#1117207
I authorized a $1.00 charge and when I check my account there is a charge for $18.95 and $1.00.I never authorize the $18.95 charge. This is a rip off for sure!!!!!!!!!!!!!!!!! The charge is for 25 VIN reports over the next year and never did they mention that in their...
Read more
KarmenJones
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative

Hello,We apologize for your experience using our website and products. If you would like to receive a refund for your purchases, please do not hesitate to contact us. You can ...

Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
#1074483
Caveat Emptor!Feb-2017, $1 for a VIN report on a used truck sounded like a good deal so I went for it. The next day I was charged $18.95 by CarDataUSA.com. Sent an e-mail to their customer support but it was rejected as undeliverable. Called the 855 number in GA but...
Read more
KarmenJones
KarmenJones
Carhistory Us Org Verified Representative

Hello,We apologize for your experience using our website and products. If you would like to receive a refund for your purchases, please do not hesitate to contact us. You can ...

1.2
Product
Carhistory Us Org Vehicle History Report
I didn't like
  • One dollar report is a lie run away fast
  • Scam
  • Waiting for refund on money i didnt authorize on my debit card
#1050100